رونمایی از هیوندای آیونیک 2020 فیس لیفت

هیوندای آیونیک 2020 فیس لیفت
پس از حدود سه سال حضور در بازار و فروش بیش از 60 هزار دستگاهی، هیوندای آیونیک هیبریدی و پلاگین هیبریدی روانه اتاق جراحی و فیس لیفت شده است.

سپرهای بازطراحی شده، جلوپنجره‌ی جدید و چراغ‌های جلو و عقب LED سفارشی باعث تمایز این خودرو با مدل‌های پیشین شده است. سه رنگ جدید نیز در دسترس خریداران بوده که از نوع متال فلودیک، الکتریک شادو و لیکوید سند می‌باشد.

داخل کابین آیونیک 2020 شاهد پانل کنترل جدید برای سیستم تهویه مطبوع و بخاری با ظاهری براق هستیم. همچنین یک صفحه‌نمایش 10.25 اینچی سفارشی برای سیستم اطلاعات سرگرمی در دسترس بوده که بنا به گفته‌ی هیوندای برای اولین بار در این کلاس عرضه شده است. این صفحه‌نمایش باعث دسترسی به عملکردهای متنوع شده و از تشخیص صوتی هم بهره‌مند است. اندروید اتو، اپل کارپلی و سرویس‌های لایو هیوندای از دیگر گزینه‌های ارتباطی سیستم اطلاعات سرگرمی آیونیک هستند.

row02950_0.jpg

تمامی نسخه‌های آیونیک فیس لیفت به پکیج تکنولوژی اسمارت سنس هیوندای مجهز هستند که شامل مواردی همچون ترمز اضطراری خودکار و دستیار حفظ خودرو بین خطوط می‌باشد. سیستم هشدار توجه راننده نیز در دسترس مالکان خواهد بود.

2020-hyundai-ioniq-hybrid-phev-2.jpg

حالت رانندگی منطقه سبز به‌صورت خودکار باعث استفاده از نیروی الکتریسیته در آیونیک می‌شود. این تکنولوژی که برای اولین بار در صنعت خودرو بکار رفته دارای توانایی رانندگی با یک پدال بوده و از ترمز احیا شونده‌ی هوشمند نیز برخوردار است.

2020-hyundai-ioniq-hybrid-phev-4.jpg

حالت اکو پلاس نیز برای اولین بار در آیونیک بکار رفته و انرژی باقی مانده در موقعیت‌های اضطراری را وارد مدار می‌کند. حالت کاربردی نیز به راننده اجازه‌ی دسترسی به عملکردهای متفاوت حتی در زمان خاموش بودن پیشرانه را می‌دهد.

2020-hyundai-ioniq-hybrid-phev-5.jpg

آیونیک الکتریکی نیز فیس لیفت مشابهی را تجربه خواهد کرد و به زودی معرفی خواهد شد. احتمالاً این خودرو در نمایشگاه ژنو 2019 معرفی عمومی خواهد شد.

2020-hyundai-ioniq-hybrid-phev-6.jpg