نسخه جدید مازراتی گرن کابریو معرفی شد + عکس

نسخه جدید مازراتی گرن کابریو معرفی شد + عکس
شرکت مازراتی نسخه روباز گرن توریسمو را با طراحی زیبا و همچنین موتور قدرتمند معرفی کرد.

همیشه نمادین - و حالا به عنوان نسخه بدون سقف -

آخرین خلق برند مازراتی مخصوص علاقه‌ مندان رانندگی است که بالاترین سطوح راحتی و استایل را می‌ طلبند. گرن‌ کابریو نسخه‌ جدید به همان اندازه خواهر دو قلوی کوپه‌ اش زیباست.

در ابتدا، گرن‌ کابریو فقط در نسخه تروفئو در دسترس است که این نسخه دارای موتور 6 سیلندر (Nettuno) با حجم 3.0 لیتری و مجهز به دو توربو شارژر است. این پیشرانه توانایی تولید قدرت 542 اسب بخار و 650 نیوتن متر گشتاور را دارد.

سقف پارچه‌ ای این مازراتی در حدود 14 ثانیه باز شده و در 16 ثانیه بسته می‌شود و با توجه به روباز بودن این نسخه، فضای صندوق محدود تر از کوپه می باشد. مشتریان می توانند این سقف را در رنگ‌ های مختلف از جمله مشکی، آبی، خاکستری و قرمز سفارش دهند.

فضای داخلی گرن کابریو 2024.jpg

گرن کابریو حدود 100 کیلوگرم از گرن توریسمو سنگین تر بوده اما با این حال می تواند خود را در 3.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برساند.

شرکت مازراتی هنوز قیمت خودرو را اعلام نکرده است با این حال قیمت گرن توریسمو تروفئو از کمی بیشتر از 191 هزار دلار شروع می‌ شود، بنابراین می توان قیمت تیپ پایه‌ ی گرن کابریو را احتمالا بالای 200 هزار دلار حدس زد.

فضای داخلی گرن کابریو 2024 - 3.jpg

فضای داخلی گرن کابریو 2024 - 4.jpg

اگر به دنبال یک تعمیرگاه خوب مازراتی در تهران هستید می توانید لیست تعمیرگاه های دنده معکوس را مشاهده کرده و نزدیک ترین را انتخاب کنید.

فضای داخلی گرن کابریو 2024 - 2.jpg

نمای بیرونی مازراتی.jpg

بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه جدید