معرفی سوزوکی جیمنی در ایران

معرفی سوزوکی جیمنی در ایران
این هفته شرکت راسا موتور خاورمیانه (نماینده رسمی سوزوکی در ایران) در کنار ویتارا و فرانکس، جیمنی 3 و 5 درب را معرفی کرد.

معرفی سوزوکی جیمنی در ایران

در این مراسم که با حضور چندین هنرمند و ورزشکار برگزار گردید، شرکت راسا موتور از گسترش فعالیت‌ های خود در حوزه صنعت خودرو خبر داد.

این شرکت، که به تازگی با سوزوکی ژاپن همکاری خود را آغاز کرده، اکنون وارد کننده و نماینده فروش و خدمات دو برند خودرویی چینی GAC و ژاپنی سوزوکی در خاورمیانه است و در زمینه واردات خودروهای سواری جدید فعالیت می‌ کند.

سوزوکی جیمنی Suzuki - JIMNY، یک آفرودر ژاپنی است که در زمان کوتاهی پس از ورود به بازار جهانی، طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده.

جیمنی با طراحی مکعبی شبیه به بنز کلاس G و قابلیت‌های آفرود جذاب که کیفیت بالایی دارد با قیمت مناسب عرضه می‌ شود و اینقدر محبوب شده که کیت‌های تزئینی به سبک G کلاس نیز برای آن تولید شده است.

کارشناسان صنعت خودرو بر این باورند که جیمنی نقش مهمی در احیای برند سوزوکی پس از فروش سهام آن به هند داشته است. این مدل، که در دو نسخه ۳ و ۵ درب عرضه می‌شود، به زودی در محدوده قیمتی 2 تا 2.5 میلیارد تومان از طریق سامانه یکپارچه به فروش خواهد رسید.

سوزوکی جیمنی با موتور 1.5 لیتری خود، توانایی تولید 101 اسب بخار قدرت و 130 نیوتون متر گشتاور را دارد و از گیربکس اتوماتیک بهره می‌ برد. علی‌ رغم قدرت نه چندان بالای این خودرو، سبک وزن بودن آن (حدود 1.1 تن در مدل ۳ درب) و مهندسی ژاپنی، به آن اجازه می‌دهد تا در مسیرهای خارج از جاده به خوبی عمل کند و در شهر همچون یک خودروی سواری اقتصادی رفتار کند. مصرف سوخت این آفرودر کوچک کمتر از 7 لیتر در هر 100 کیلومتر است و موتور آن از جمله موتورهای کم استهلاک و مقاوم ژاپنی به شمار می‌رود.

در بخش تجهیزات ایمنی و راحتی، جیمنی مجهز به 4 ایربگ، سیستم مالتی مدیا 10 اینچی، فناوری چراغ‌ های ال ای دی با قابلیت شستشوی چراغ، کروز کنترل و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک است.

معرفی سوزوکی جیمنی در ایران - 2.jpg

بیشتر بخوانید : بهترین تعمیرگاه سوزوکی در تهران

معرفی سوزوکی جیمنی در ایران - 3.jpg

سوزوکی جیمنی.jpg

افزودن دیدگاه جدید